Słuchawki call center – jakie wybrać?

Obsługa klienta za pomocą elektronicznych kanałów komunikacji, takich jak telefon, mail czy czaty online cieszy się nieustannie rosnącą popularnością. Jednocześnie wymaga używania nowoczesnego i wysokojakościowego sprzętu. Bez wątpienia do tej grupy zaliczają się słuchawki. Call center wydaje się wręcz uzależnione od nich – od ich uniwersalności, niezawodności i komfortu ich użytkowania przy wielu godzinach pracy. O czym warto więc pamiętać podczas wyboru tego urządzenia?

Zakres impedancji

Podstawowy czynnik, na który warto zwrócić uwagę przy wyborze słuchawek call center, to tak zwana impedancja. Jej zakres powinien wynosić od 16 do 64 omów. Parametr ten wskazuje na wartość odporności na różnego rodzaju szumy. Jeżeli zależy Ci na jak najlepszej czystości dźwięku, wybierz urządzenie posiadające możliwie najwyższą impedancję. Jest to szczególnie istotne w punktach obsługi klienta, gdzie w open space’ach czy ciasno stłoczonych boksach panuje stały gwar.

Wartość parametru redukcji szumów

Przyjrzymy się jeszcze przez chwilę szeroko pojętym szumom, które niestety potrafią znacznie utrudnić korzystanie ze słuchawek. Call center to miejsce, w którym szczególnie należy zadbać o redukcję tego typu niechcianych dźwięków, ponieważ skutecznie rozpraszają rozmówców, w efekcie czego obsługa staje się niezwykle uciążliwym i irytującym zajęciem.

Rekomendujemy więc, aby wartość tego parametru była wysoka. Dzięki temu będziesz miał pewność, że żadne szumy nie przeszkodzą Ci podczas korzystania ze swoich ulubionych słuchawek. Ponadto zminimalizujesz ryzyko wystąpienia jakichkolwiek nieporozumień, które są zdecydowanie niemile widziane w telefonicznej obsłudze klienta.

Odpowiednie dopasowanie do uszu

Pamiętaj również, że każde urządzenie należy dopasowywać do siebie – identycznie postępuj ze słuchawkami. Call center zależy, aby pracownicy odczuwali komfort podczas wykonywania swoich obowiązków – zwłaszcza że to stosunkowo męcząca, monotonna praca, wykonywana najczęściej w jednej pozycji. Z tego względu dobieraj słuchawki pod własne preferencje. Powinny one idealnie pasować do budowy Twoich uszu i charakteryzować się optymalnym naciskiem na nie.

Aby nadać jeszcze więcej profesjonalizmu oraz poprawić komfort pracy, koniecznie sprawdź telefon IP, który świetnie sprawdzi się w call center oraz innej pracy biurowej! 

Podsumowanie

Wymieniliśmy kilka najważniejszych – według nas – parametrów, na które należy zwrócić uwagę przed podjęciem decyzji o kupnie słuchawek. Mamy nadzieję, że nasz poradnik sprawi, że Twój sprzęt okaże się znakomitą inwestycją, będącą realną pomocą w spełnianiu zawodowych obowiązków.

0 Comments

Leave a Comment